Programación 8 M Día Internacional da Muller 2024

Programación pechada!!.Aproxímase o Día 8M (Día Internacional da Muller), que conmemora cada 8 de marzo a loita das mulleres pola súa participación na sociedade e o seu desenvolvemento íntegro como persona, en pe de igualdade có home. Con isto,os Concellos xa empezan a facer presente a súa programación, non dubides en coñecela connosco!.

• Vigo: ten programado todo un aliciente de eventos para este mes, dende o día 5 de marzo ata o día 27 de marzo.
  • Redondela
  • Mos
  • Fornelos de Montes: este ano non ten nada organizado para este 8M
  • Gondomar este ano ás 11:30h No Pavillón Municipal Bernabé Costas de MIranda en colaboración co alumnado do IES Auga La Laxe presenta:
  • -Lectura de Manifesto
  • -Actuacións teatrais
  • -Peza Musical

co seguinte cartel:

• Pazos de Borbén ás 19:00h terá lugar o acendido de luces, logo a Lectura do Manifiesto e conseguinte a actuación de “Su Garrido Pombo”.
  • Salceda de Caselas
  • Soutomaior: preséntanos unha axenda moi eleborada con varias actividades de lecer para desfrutar con toda a familia:
  • Mércores 6 de marzo: Procédese á 1ª convocatoria do Consello Feminista Municipal e ás 16:30 terá lugar o Obradoiro impartido por Maritza Berttolini.
  • Xoves 7 de marzo: Agasallose a peza documental do recoñecemento municipal.
  • Venres 8 de marzo: Colocación da Placa Conmemorativa María a das mil flores e concerto de CAAMAÑO&AMEIXEIRAS
  • Martes 12 de marzo: Ás 16:30h terá lugar o Obradoiro impartido por Maritza Berttolini.
  • Xoves 14 de marzo: Ás 16:30h terá lugar o Obradoiro Upcycling Glamour to Quilt.
  • E para rematar xoves 21 de marzo: Proxección do Documental “Fíos Fora” e Faladoiro “Retos Feministas da Costura na Actualidade”.