CANDEÁN: SAN CRISTÓBAL E SANTA ANA 24

Programación pechada!! Se eres ou vives en Candeán xa tes festas no teu barrio. Non fagas plans e apresúrate.

A festa na honra a San Cristóbal e Santa Ana na parroquia viguesa de Candeán festexarase os días 12, 13 e 14 de xullo.

• Venres 12 de xullo: A festa comezará ás 22:00 horas coa lectura do pregón por Emilio Soto González, seguida de unha gran verbena coas orquestras Cinema e Miramar.
  • Sábado 13 de xullo: Ás 11:00 horas, a charanga Os Charamujas percorrerá a parroquia. Ás 12:00 horas comezará o Día da Bicicleta para nenos e maiores, con saída dende o atrio da igrexa. Ás 17:00 horas iniciarán as Xornadas de xadrez. Ás 20:00 horas rendirase homenaxe a os socios maiores de 80 anos e a os nenos novos socios. A verbena nocturna, a partires das  22:00 horas, estará a cargo do grupo A Banda de Ayer e o trío Ever.
  • Domingo 14 de xullo: Ás 11:00 horas procederase a Baixada de San Cristóbal ao torreiro coa Banda de Gaitas de Matamá, seguida ás 12:00 horas da misa maior de campaña, procesión e actuación da banda de gaitas. Logo, entregaranse trofeos aos vehículos mellor engalanados e realizaranse as tradicionais puxas. Ás 17:30 horas haberá animación infantil a cargo de Fitciones, e ás 22:00 horas, a gran verbena estará amenizada polo grupo Tania Veiras e o trío 3.com.
  • Venres 26 de xullo: Os asistentes poderán participar ás 12:30 horas na celebración da misa solemne.