Etiqueta #vigo

Vigo SeaFest

ARVI (Cooperativa de Armadores de Pesca del Puerto de Vigo) celebrará a súa quinta edición nos xardíns de Elduayen entre o 11 e o 14 de xullo co evento SeaFest en Vigo.   Se queres saber máis acerca deste evento deixámoste a ligazón.

CORUXO:VIRXE CARME 2024

Se estás veraneando en Vigo neste mes de xullo e non tes plan para os días comprendidos entre o 13 e o 16 podes desfrutar das maravillosas festas na honra á Virxe do Carme de Coruxo.Non te aburras e ven entreterte un pouco Para saber máis información acerca deste evento deixámoste a seguinte ligazón.

FESTA DA CULTURA-VIGO

O Concello de Vigo e máis a Agrupación de Centros Deportivos e Culturais está a organizar na Porta do Sol a Festa da Cultura que contará con 22 grupos folclóricos dos barrios e parroquias.   Se queres saber máis acerca deste evento clcia na seguinte ligazón.

FOGOS DE BOUZAS: CHEGAN CUNHA GRAN SORPRESA CON HOMENAXE AO CELTA E UNHA MAREA CELESTE

As festas de Bouzas, cos seus coñecidos fogos, vivirán este ano 2024 unha das edicións máis ambiciosas da súa historia adelantando un día a celebración, contando con maior cantidade de fogos, orquestras de primeiro nivel e novas atracciós. E, por suposto, o espectáculo piromusical non vivirá axeno a un dos eventos que marcaron o ano, o Centenario do RC Celta.   Se queres saber máis acerca desta festa organizada polo Concello de Vigo, non dubides en visitar a nosa ligazón.

BEADE SANTA ANA 24

Se eres devoto da virxe de Santa Ana xa tes aquí as festas na sua honra. Agardámoste! Para máis información clica na seguinte ligazón.

VIRXE DO CARME DE CHAPELA

A parroquia de Chapela, en Redondela, homenaxea por todo o alto a patroa dos mariñeiros, a Virxe do Carmen, coa oración de misas e actuacións musicais que animarán as verbenas ao longo de catro intensas xornadas de festas.   Para máis información clica nesta ligazón:

FESTA DA SARDIÑA DE TEIS

Xa temos á volta da esquina a festa da Sardiña de Teis para que podades desfrutar das delicias da Ria de Vigo.Non o penses máis e asiste xa! Para máis información clica na seguinte ligazón

7ª Festa do Churrasco á Brasa

O barrio de Matamá, grazas ao Concello de Vigo e a S.C.D.Atlántida de Matamá celebra a festa do Socio de Matamá, que é a séptima edición da Festa do Churrasco á Brasa.Se eres un apaixoado do churrasco á brasa deixa libre a tua axenda e asiste. Para máis información clica na seguinte ligazón:

FESTAS DA GUÍA 2024

A Comisión de Festas A Guía e mais o Concello de Vigo organizan na parroquia viguesa de Teis no mes de Agosto a súa festa relixiosa na honra a a Virxe das Neves na Guía, con diversos actos relixiosos e actuacións musicais.Animate e ven a pasar un bo rato. Para máis información clica na seguinte ligazón

XXXIII FESTA DO MONTE DE BEADE

A ASOCIACIÓN DE VECINOS CONSUMIDORES Y USUARIOS CENTRO SOCIAL CULTURAL RECREATIVO DE BEADE-VIGO xunto co Monte Vecinal en Mancomun de Beade celebran a XXXIII Festa do Monte o próximo día 4 de agosto. Non a perdas! Para máis información clica na seguinte ligazón