XII ANIVERSARIO C.A.R.

O Sábado día 21 de setembro terá lugar a III edición Contrarreloxo por equipos no Concello de Redondela, que conta co patrocinio de RODAVIGO e en colaboración coa ASOCIACIÓN DEPORTIVA C.A.R.Se che gusta o deporte non dubides en asistir!

Consiste nunha nova edición deste evento deportivo que se festexará no municipio de Redondela o sábado 21 de Setembro a partires das 19:00 horas.

Poderán participar equipos masculinos, femininos e mixtos e transcurrirá pola zona urbana, pechada ao tráfico. A distancia do circuito será de 5 kilómetros.

A saída da proba estará ubicada na Alameda de Redondela e a meta na Avda. Alfonso XII.O prezo de inscrición será dende 6,50 euros.