VERÁN CULTURAL SALCEDA DE CASELAS

Programación pechada!! Xa chegou xullo e polo tanto o verán cultural de Salceda de Caselas. Non agardes máis e ven pasar uns días festivos neste Concello.

Salceda de Caselas celebrará, durante o mes de Xullo, as Festas do Cristo. Os días grandes serán desde o 9 ata o 22 de Xullo.

Recordámosche a programación completa deste evento, para que non te perdas nada!:

• Martes 9 de Xullo, ás 22:30 horas, a Praza do Concello acollerá a proxección da película Pinocho de Guillermo do Toro.
  • Mércores 10, ás 17:00 horas celebrarase o Día da Infancia con hinchables, xogos… no Parque da Gándara.
  • Venres 12, nesta xornada celebrarase o Festival de Bandas Infantiles e Xuvenís a partir das 21:30 horas.
  • Sábado 13, ás 21:30 horas terá lugar o XXXI Festival de Bandas de Música de Salceda.
  • Xoves 18, ás 22:30 horas a Praza do Concello acollerá a actuación do grupo Assia.
  • Venres 19, nesta xornada celebrarase o VIII Festival Vaia Cristo.
  • Sábado 20, ás 22:00 horas comenzará o XV Estourazo desde o balcón da Casa da Cultura. Ás 22:30 horas terá lugar o concerto de Erea Castro e  ás 23:00 horas, verbena amenizada pola orquestra Talismán.
  • Domingo 21, comeza o día de festa, ás 11:30 horas, co XIII Acto Cívico Salcedenses Distinguidos/as e ás 12:45 horas terá lugar a misa solemne no honra ao Cristo das Angurias cantada pola Coral Santa María de Salceda. Ás 21:00 horas a Banda Cultural de Salceda ofrecerá un concerto e ás 22:30 horas terá lugar a verbena amenizada pola orquestra Marsella e Jorge Menéndez.
  • Luns 22, na última xornada festiva os asistentes poderán desfrutar, a partir das 22:30 horas, cunha gran verbena a cargo da orquestra Tango.