FESTA DA SARDIÑA DE TEIS

Programación pechada!! Xa temos á volta da esquina a festa da Sardiña de Teis para que podades desfrutar das delicias da Ria de Vigo.Non o penses máis e asiste xa!
Programa 2024

Sábado 27 de Agosto, ás 10:00 horas dará comezo na Carballeira do Monte da Guía, no barrio vigués de Teis, a Festa da Sardiña, coa tirada de fogos. As 10:30 horas comezará o reparto das sardiñas e o pan de maíz polos postos. As 12:00 horas a Banda de Gaiteiros de Pardavila nos deleitará co seu percorrido e posterior concerto. As 13:30 horas a banda de música ofrecerá un concerto e as 14:00 horas levarase a cabo a entrega da Sardiña de Ouro.

Pola tarde haberá unha charanga amenizando a festa na Carballeira.

Ás 22:00 horas, actuación dos grupos de música rock El Hechizo de Nora e Mostrencos.

Domingo 28, ás 10:00 horas terá lugar o comezo  da festa que dará paso as 11:00 horas ao reparto das sardiñas e o pan de maíz polos postos.

Ás 20:00 horas actuará o grupo de canto Faro da Guía e as 22:30 horas animará a verbena o trío musical Banarama.

As sardinas e o pan de maíz serán a prezos populares.