FESTA D@ SOCIO EN SALCEDA DE CASELAS

Programación pechada!!O vindeiro 15 de setembro, en Soutelo, Salceda de Caselas, o Centro Cultural e Social acollerá a celebración desta festa dedicada aos socios e ás socias. O evento inclúe actuacións musicais, actividades de ocio para os pequenos e a degustación dunha deliciosa comida. Non a perdas!

O evento terá lugar o domingo 15 de Setembro e comezará as 13.30 horas, e os asistentes poderán degustar empanada, porco ó espeto portugués ou churrasco, rosca e sidra, e desfrutar coa música da formación Los Lunes al Sol. Tamén haberá hinchables e toro mecánico para o desfrute dos pequenos.

Os comensais deberán traer os seus propios cubertos e bebida (senón se poderán adquirir na cafetería).

Lembramos que o derradeiro día para apuntarse é o 12 de setembro!

Os prezos varían entre socios e non socios, así, para socios será de 12€ e non socios 17€ e tamén haberá distinción en canto ós nenos, sen d así, 8 e 11 euros respectivamente.